Estada PILE a Dublín. Segon d’Automatismes i robòtica Industrial.

Durant aquesta setmana, els alumnes de segon del grau superior d’Automatismes i robòtica Industrial de l’IES Narcís Xifra han gaudit d’una estada a Irlanda com a part del programa PILE. Han passat cinc dies a Dublín, combinant sessions de formació en anglès durant els matins amb activitats de lleure i turisme durant les tardes. Durant aquest temps, han tingut l’oportunitat d’explorar els principals monuments i jardins de la ciutat, així com aprofundir en la història de república irlandesa.
A la foto els podeu veure davant la porta de l’acadèmia d’anglès.
Aquesta estada no només ha proporcionat als alumnes una immersió en la llengua anglesa sinó que també els ha permès interactuar amb la gent local i estudiants d’altres regions d’Europa en anglès. L’experiència ha estat molt profitosa i els alumnes se n’han anat amb una gran.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>