Estada a Killarney. Programa PILE

Tot just ahir l’alumnat del CFGM de Perruqueria i cosmètica capil·lar va tornar d’una estada d’una setmana al poble de Killarney, Irlanda. Durant aquesta setmana els i les alumnes han tingut l’oportunitat de parlar en anglès amb les famílies que els han acollit i d’estar en un poble on tot el que els envoltava era en anglès. Una experiència immersiva al cent per cent. Durant aquests dies han fet formació per part de professorat nadiu i han pogut gaudir d’altres experiències i visites per la zona.

Una setmana que esperem que no oblidin mai.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>