Exposició Leonardo

Aquesta setmana a l´institut commemorarem els 500 anys de la mort de Leonardo da Vinci, datada concretament el 2 de maig de 1519.

A Visual i Plàstica hem treballat al voltant del geni renaixentista durant tot el curs. Els treballs es podran veure, per una banda al passadís central de l´institut i també a Sant Pere de Galligants del 2 fins al 5 de maig.

Precisament el diumenge 5 de maig a les 12 del migdia es farà, dins el monestir, la presentació amb projecció i mapping dels treballs realitzats durant el curs, tant pels alumnes de l´Institut Xifra com pels de l´Escola Pericot.

Us esperem amb molta il.lusió diumenge, dia de portes obertes al Museu Arqueològic de Catalunya, a Sant Pere de Galligants.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>