Pagina web MIMASA
Missió:
Donar la millor assistència possible al client, des de que entra la incidència, gestió de
la comanda fins que li arriba al client amb la màxima eficiència possible
Funcions:
ATENCIÓ AL CLIENT I GESTIÓ D’INCIDÈNCIES
Donar resposta a les demandes dels clients (incidències, recanvis, consultes, terminis,
seguiments, reclamacions…)
Preparar ofertes i comandes, facturació, revisió de les intervencions realitzades i
tancament del procés.
SUPORT ADMINISTRATIU AL DEPARTAMENT
Requisits:
Formació tècnica (CFGM en manteniment industrial, electricitat,
electromecànica, Mecatrònica o similar….)
Valorable experiència en assistència al client.
Nivell alt d’anglès a nivell de conversa
Valorable nivell mig de francès.
Competències claus:
Planificació i organització
Treball en equip
Orientació a client
Resolució de problemes
Adaptació al canvi
Beneficis
Contracte indefinit + període de prova
Retribució: 24-26.000€ SBA
Treball presencial
Oficines noves i modernes amb molt bon ambient de treball
Creixement professional: pla de formació i desenvolupament
Horari partit de 8 a 17h amb jornada intensiva els divendres.
Per inscriure't en aquesta oferta envia les teves dades per correu electrònic a info@mimasa.com