INAUGURACIÓ DE L’EXPOSICIÓ “Ramon Llull. Orifanys…i altres bestieses”

Aquest dijous  8 de juny, a dos quarts de vuit del vespre, s´inaugura l´exposició  Ramon Llull. Orifanys…i altres bestieses a la Sala d´exposicions de l´Escola Municipal d´Art de Girona (la Mercè). L´exposició és el fruit del treball de tot un curs fet a les aules-taller de Visual i Plàstica de l´Institut Xifra i també de l´Escola Pericot. A l´institut ja vàreu poder veure un petit tastet per Sant Jordi.

A l´exposició hi podreu veure dibuixos de les mil cares de Llull, dibuixos científics, pergamins, fotografies documentals, volums i cartells.

Darrere daquest projecte de curs hi ha moltes hores de treball  a Plàstica i també la implicació del professorat de Català. S´han descrit els animals fantàstics tot basant-se en els bestiaris medievals, s´han fet poemes, s´ha treballat el text instructiu, les faules…

El cartell que anuncia l´exposició, i que publica l´Ajuntament de Girona, l´ha fet la Rosa Soler de 3r d´ESO.

L´exposició estarà oberta al públic fins al 14 de juliol.

Hi esteu tots convidats, ens farà molta il.lusió la vostra visita!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>