Intercanvi 1r BATXIBAC

El divendres, 14 de desembre, van arribar els nostres companys del Centre escolar Démotz de Rumilly(Alta Savoya)dins del marc del projecte batibac que té el Xifra.En aquesta ocasió ens han visitat deu alumnes i dues professores.

Enguany és la quarta edició, van arribar el 14 de desembre i després d’un cap de setmana molt mogut i ple d’activitats sense descans, el dilluns ens van acompanyar seguint les nostres classes per tal de veure el funcionament del centre i el nostre sistema escolar. El dimarts vam visitar Girona i tots els seus encants i fins i tot van ser rebuts per l’ajuntament de la Ciutat.

El dimecres visiten Figueres i el museu Dalí i passaran també per Besalú. El dijous van cap a  Barcelona i al final del dia cap a casa per poder   disfrutar de les vacances de Nadal en família i sobretot descansar.

Han estat uns dies molt intensos i molt enriquidors per a tots, tan pels alumnes com per les seves famílies així com pel professorat.

Tots hem après de tots i la valoració és molt positiva.

Esperem que malgrat la desagradable situació que vivim al Xifra aquest projecte ja tan consolidat, es pugui continuar duent a terme en un futu

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>