Intercanvi 1r Batxillerat amb alumnes d’Alemanya.

Per segon any consecutiu els alumnes de 1BAT han rebut 18 alumnes de l’institut Robert Schuman Europaschule de la població alemana de Willich (Düsseldorf) durant 5 dies, del 12 al 16 de maig.

Es tracta d’un intercanvi lingüístic i cultural en què els alumnes son acollits per les famílies i la llengua de comunicació és l’anglès.

El marc ha estat incomparable: Girona temps de flors. També hem estat rebuts per l’Ajuntament de Girona i hem realitzat visites guiades al Museu Dalí i la Sagrada Família de Barcelona.

A finals de juny els nostres alumnes seran rebuts a Willich per a la segona part de l’intercanvi.

Tota una experiència de convivència i intercanvi cultural!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>