INTERCANVI BATXIBAC 2017

Aquesta darrera setmana abans de les vacances de Nadal ens han vingut a visitar els nostres corresponsals francesos de Rumilly ( Haute savoie). Tan els alumnes de 1r de batxibac del Xifra com els alumnes que provenen del centre scolaire Demotz s’ho estan passant molt bé I sobretot estan aprofitant el temps per millorar la llengua I gaudir de l’experiència.

Aquests dies visiten Girona, Barcelona, El museu Dalí, Besalú… fins i tot els rebrà l’ajuntament de la nostra ciutat.

Avui han seguit les classes amb els seus companys i han pogut comprovar in situ com funciona el nostre sistema escolar.

Els Gironins els visitarem el proper mes de març.

Els professors responsables de l’activitat estan molt satisfets de veure el bon ambient I companyonia que s’ha establert entre els alumnes. Val a dir que és el tercer any consecutiu que ens trobem plegats i que en totes les edicions ha estat un èxit. Bon séjour et surtout profitez-en!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>