INTERCANVI OCCITANOCATALÀ

Avui, 9 de març, hem rebut cinquanta alumnes de Tolosa de Llenguadoc i de L’Isla de Baish.

Hem començat el dia fent un acte de germanor al pavelló en què els estudiants d’occità han explicat el funcionament del seu sistema educatiu i, tot seguit, els nostres estudiants de 1r de Batxibac han explicat la situació de la llengua catalana.

A continuació, hem fet una xocolatada a la Devesa de l’institut i, finalment, hem anat, juntament amb els alumnes de l’assignatura de Tècniques d’Expressió Oral i Escrita a visitar el Museu del Cinema de Girona. Hem parlat català, occità, francès, castellà i anglès i hi ha hagut uns quants intercanvis de números de telèfon i de comptes d’Instagram!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>