Jocs Florals

Un grup d’alumnes han assistit al lliurament de premis dels Jocs Florals de Secundària convocats per l’Ajuntament de Girona.

El Saló de Descans del Teatre Municipal ha estat l’escenari. Les alumnes premiades del nostre institut han estat la Mireia Turró de 4t d’ESO, guardonada amb el tercer premi en prosa en el segon cicle d’ESO, i Aida Xart, en la categoria d’estudis postobligatoris, 1r premi en prosa.

Han estat acompanyades per d’altres alumnes que hi varen participar.

A totes elles les convidem a continuar trobant petites estones per a escriure.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>