JORNADA DE LA PAU 3r I 4t ESO

A finals del mes de gener, els alumnes de 3r i 4t d’ESO, vam estar treballant sobre diferents aspectes relacionats amb la PAU.  Entre ells, vam anar tots dos cursos plegats a veure la pel·lícula “Wonder” als cinemes Albéniz de Girona, posteriorment els alumnes de 3r d’ESO vam estar fent tot un treball a tutoria sobre el que ens havia fet veure i sentir la pel·lícula.

La mateixa setmana vam anar al Teatre Municipal de Girona per poder veure la cantata de la UAP, que aquest any es basava en el llibre de George Orwell, 1984.   Aquesta vegada la cantata ens feia reflexionar sobre tot allò que és veritat  i mentida.

Els alumnes de 3r d’ESO vam participar com espectadors i vam col·laborar amb el preu de l’entrada amb l’ONG que mou el projecte.  Els alumnes de 4t d’ESO que pertanyen a l’optativa de música van participar a la cantata, formant part del cor.

Tots els alumnes vam gaudir molt de les activitats que en vam fer per commemorar la diada de la Pau d’aquest 2018.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>