JORNADES EYP 2017. JOVE PARLAMENT EUROPEU.

Del 25 al 26 de febrer s’han celebrat a la ciutat de Girona les jornades EYP (European Youth Parliament).

eyp4 Sis alumnes de  4t d’ESO del nostre centre juntament amb representants d’altres centres educatius (Alzines, Montessori, St. George School) han participat en aquestes jornades en què es debatien diferents temes proposats. Els alumnes del Xifra que hi han participat i felicitem són en José Camacho, Mariona Rodríguez, Fiona Moreno, Lluc Fajula, Pol Lladó i Irene Soler.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>