L’alumnat de 3r d’ESO presenta l’exposició “Estampar i Protestar”

Lʼalumnat de 3r dʼESO de lʼInstitut Narcís Xifra i Masmitjà presenta lʼexposició Estampar i Protestar. Què pot millorar en aquest barri? als centres cívics Barri Vell-Mercadal, Ter i Pont Major.

El projecte “Estampar i Protestar” ha consistit en crear uns cartells amb la tècnica de Lego printing en què es reclamen les millores proposades pels veïns i veïnes dels barris de Pont Major, Barri Vell i Sant Ponç. Aquests cartells els hem elaborat lʼalumnat de 3r ESO en  lʼassignatura dʼEducació Plàstica, Visual i Audiovisual. Lʼexposició es pot visitar simultàniament als centres cívics de cadascun dels barris treballats a partir del 29 dʼabril i fins al 31 de maig, en el cas del CC Barri Vell i CC Ter, i fins al 7 de maig en el cas del CC Pont Major.

En aquest projecte l’alumnat hem  pogut aprendre la tècnica de Lego printing. També hem conegut la revolució estudiantil iniciada a França, el famós Maig del 1968 i,  sobretot, hem pogut observar les millores i les queixes que els veïns i veïnes de Girona reclamen.

Marc Esteba i Leire Martín de 3r d’ESO

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>