L’alumnat del cicle de Grau superior de Documentació i administració Sanitàries ha visitat l’IdBiGi

Aquest dimecres 19 de febrer, els alumnes de 2SDAS han visitat les instal·lacions de l’IdBGi ( Institut d’Investigació Biomèdica de Girona) al Parc Hospitalari Martí i Julià de Salt. El Sr Ferran Pedró, responsable del departament de Fundraising, ens va explicar la història i els diferents projectes de recerca biomèdica que s’estan portant a terme en aquesta institució. A continuació vam visitar els laboratoris i vam tenir l’oportunitat de conversar amb diferents investigadors del centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>