L’alumnat d’Higiene Bucodental visita L’AHIADEC

L’alumnat de 1 d’Higiene Bucodental ha visitat aquest dimarts 26 de novembre l’Associació d’Higienistes Dentals i Auxiliars de Catalunya. Un cop allí ha assistit a dues xerrades, la primera sobre els nous productes de la casa comercial Oral B, i la segona sobre l’AHIADEC. Se’ls ha proporcionat informació sobre els cursos que ofereixen, així com l’assessorament que poden obtenir en diferents situacions.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>