L’aula d’acollida va al cinema : ALCARRÀS

El dijous 12 de maig, l’alumnat de l’aula d’acollida va anar al cinema a veure la pel·lícula Alcarràs, de Carla Simón. Aquest fet va ser una oportunitat brillant per sortir de la ciutat i viatjar fins a la zona rural del Segrià, mitjançant una trama familiar que no ens va deixar gens indiferents. La pel·lícula ens va semblar senzilla i potent, i els alumnes han après a interpretar missatges que no es parlen i són tan o més profunds que les paraules.

De tornada, vam caminar vora el riu, tot gaudint de la natura i reconeixent plantes silvestres i medicinals. Alguns també van fer la primera remullada de peus de la temporada, i d’altres van gaudir del joc lliure i dels equilibris damunt les pedres.

Sens dubte: un dijous rodó!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>