MILLORA DEL PATI DE L’ESCOLA DALMAU CARLES A TRAVÉS DEL PROJECTE INTEGRAT DEL PTT CONSTRUCCIÓ DE GIRONA

Aquest tercer trimestre l’hem iniciat amb un projecte molt engrescador al pati de l’Escola Dalmau Carles de Girona. Aquesta escola disposava d’un espai exterior un xic deixat, vell i sense massa vida i se’ns va demanar reconvertir-lo en un espai lúdic pels més petits.

Així que l’alumnat durant les sessions virtuals va començar a pensar i dissenyar propostes viables, atractives i amb el mínim cost possible per aquest espai. El repte va ser interessant i les propostes obtingudes també!

Finalment, el que van executar va ser:  instal·lar una paret sensorial amb diverses propostes lúdiques a partir de material reciclat, reparar i reconstruir parets, pendents i paviment de l’espai i construir una jardinera perimetral per a fer-hi un hortet. El canvi va ser substancial i l’escola va quedar molt satisfeta del treball executat per l’alumnat del PTT de construcció de Girona.

Si voleu seguir pas a pas tot el seu procés constructiu podeu entrar al nostre compte d’Instagram @pttconstrucciogirona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>