NETWORKING CF-BAT

Els cicles ens expliquen. 2a Activitat: Obtenció d’un cariotip humà.

Divendres 18 de Desembre de 2015, els alumnes de biologia de primer de batxillerat vam assistir a una classe pràctica d’obtenció d’un cariotip humà que feien els alumnes del grau superior de Laboratori Clínic i Biomèdic. Va ser una classe diferent i dinàmica, i vam aprendre molt.

De fet ja és la segona vegada que hem pogut conèixer què fan, com treballen i aprendre noves coses dels alumnes de cicles. És una sort que en el mateix centre hàgim pogut fer aquesta activitat. En aquest institut podem assistir a moltes classes de diversos cicles i veure la seva manera de treballar. També cal donar les gràcies als alumnes i professors del cicle, ja que ens han deixat assistir-hi. Podeu veure el resultat de la sessió en el vídeo que he realitzat..

Sergi Artacho 1r BAT

L'adreça electrònica no es publicarà.