Premis d’Emprenedoria de la FP 2024

El passat dimarts 5 de febrer es va celebrar la 6a edició de la Jornada d’Innovació i Emprenedoria de la FP, organitzada pel servei de Girona Emprèn, de l’Ajuntament de Girona, amb la col·laboració dels centres educatius de la ciutat.

Alumnes del cicle de GM d’Instal·lacions de Telecomunicacions van participar amb la formulació de preguntes als ponents emprenedors. Dintre d’aquesta interessant jornada, dedicada a la IA, també es va fer el lliurament de premis d’Emprenedoria de l’FP sobre projectes del curs passat, uns guardons que reconeixen i promouen l’esperit emprenedor i innovador d alumnat de cicles. Dues alumnes de Farmàcia del nostre centre, la Nyuma Konteh i Ana Valeros han resultat premiades pel seu projecte “Autofarma“.

Moltes felicitats a les guanyadores !!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>