PREMIS EXTRAORDINARIS DE BATXILLERAT

Pel nostre institut, és un honor i un privilegi haver pogut tenir aquests curs a dos alumnes que han obtingut  el Premi Extraordinari de Batxillerat, ells són en David Aquilué i en Ferran Garriga. Dels 43 premis que s’han concedit, 3 han anat estat per estudiants de la Ciutat de Girona, 2 d’aquests estudiants han estat alumnes del Institut Narcís Xifra i 1 d’aquests alumnes ha estat de l’Institut Vicens Vives.

Certament la promoció d’estudiants de 2n de batxillerat del curs 2016/2017 ha estat fantàstica.

Aquest premi és molt important, per a en David i en Ferran, per les seves famílies i també pel nostre centre.  És un estímul d’excel·lència acadèmica que ens enorgulleix.

Gràcies a aquest premi, en David i en Ferran tindran molts avantatges, entre ells:

• El reconeixement explícit en el seu expedient acadèmic.
  • L’exempció de les taxes universitàries per al primer curs
  • Un curs ordinari (de setembre a juny) gratuït en una escola oficial d’idiomes de Catalunya.
  • L’estada en un centre de recerca o institució relacionada amb el camp d’interès de l’alumne/a.
  • La possibilitat de participar en els Premis Nacionals de Batxillerat.

Tot l’equip de professors de l’Institut Narcís Xifra volem des d’aquí felicitar a en David i en Ferran.  Us desitgem moltíssima sort en els vostres estudis i en les vostres vides.

Podeu trobar la notícia al diari si cliqueu en el següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>