Primer d’ESO puja a Sant Miquel

El dijous 31 d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO van fer una sortida molt interessant i divertida.

De bon matí, la professora del departament d’educació física, els va repartir uns quants dolços per agafar forces i fer la pujada al Castell de Sant Miquel.

Quan van ser a dalt, van poder gaudir d’unes vistes privilegiades de Girona, de la plana empordanesa, del massís de les Gavarres i de les valls de l’Onyar i del Ter. Fins i tot van poder veure l’enorme nòria de les fires, que des d’allà dalt, semblava una joguina.

Ha estat una sortida molt divertida, on a més de treballar i fer esport, els alumnes han fet molta pinya com a grup.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>