Primera Jornada de FOL

El passat dilluns 11 de març, varem portar a terme la primera jornada de FOL, emmarcada dins els programes d’Activa FP i Orienta FP, amb intercanvi d’experiències entre alumnat del Montilivi i el Narcís Xifra.

Per part de Montilivi es va organitzar un job dating al qual l’alumnat del Xifra presentava el seu C.V. i feia una breu entrevista laboral. Els encarregats de fer la selecció eren estudiants dels cicles formatius d’Administratiu, Administratiu jurídic i Operacions de laboratori. Els candidats estaven representats per l’alumnat de Perruqueria i Emergències sanitàries del nostre centre.

La Segona part de la jornada va constar d’uns tallers pràctics de primers auxilis que havien preparat l’alumnat d’Emergències.

Des d’aquí volem agrair a tot l’equip de FOL de Institut Montilivi , a les coordinadores d’emergències sanitàries i Imatge personal i a la coordinadora pedagògica d’FP del Narcís xifra, per implicar-se en el projecte des del minut zero. Tot el treball previ ha estat la clau per garantir el bon funcionament de l’activitat.

També volem felicitar a tot l’alumnat participant, per la seva seriositat alhora de complir els rols que se’ls hi havia assignat en cada activitat.

Ens quedem amb ganes de noves col·laboracions futures, ja que va ser una jornada molt profitosa per totes les parts.

Moltes gràcies!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>