PRIMERA PROMOCIÓ D’ALUMNES DEL BATXIBAC

Aquesta setmana, els 11 alumnes de la primera promoció del batxibac del Narcís Xifra s’han presentat a les proves externes.  Aquests exàmens, els certifica el nivell B2 de llengua francesa, així com el fet de poder accedir a qualsevol universitat francesa.

Les proves de llengua i literatura es van realitzar el dimarts 9 de maig i els d’història i orals el dimecres 10, a la facultat de lletres de la UdG.

El proper divendres 19 de maig sabrem els resultats…. que de ben segur seran molt satisfactoris.

Des del centre volem donar les gràcies als 11 alumnes, per haver volgut formar part de la primera promoció d’aquest projecte.

ENHORABONA I MOLTA SORT!!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>