Projecte Arrelarreu – Aula d’Acollida

L’alumnat de 2n d’ESO de l’Aula d’Acollida ha participat al projecte de teatre i contes Arrelarreu, organitzat per Òmnium Cultural. Durant tot el mes de març, hem tingut l’ajuda d’una persona voluntària, la Queralt, que ens ha ajudat a preparar l’obra de teatre del conte infantil “El peix Irisat”. La tria del conte la va fer tota la classe després de llegir unes quantes propostes.

Ha estat un mes d’assajos, de preparació del vestuari i de molta expressió oral que ha conclòs amb molt d’èxit, aquesta setmana, amb la representació de l’obra a la biblioteca Just M. Casero i a l’alumnat de P5 de l’Escola Castellum. A més, l’alumnat de l’Aula d’Acollida ha tingut l’oportunitat de respondre les preguntes i els dubtes que els han fet els més petits.

Des de l’Aula d’Acollida pensem que ha estat una experiència molt positiva per a tots i totes i volem agrair la feina a la Queralt i al grup d’Aula d’Acollida de 2n, ja que han treballat molt perquè l’obra de teatre sortís d’allò més bé.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>