Projecte Erasmus+ STEAM like Leonardo

L’Institut Narcís Xifra i Masmitjà va acollir 24 estudiants i 8 professors des del dia 10 al dia 16 de març; fou la segona mobilitat del projecte.

Els alumnes procedents de Bèlgica, Romania, Itàlia i Polònia van ser  allotjats per famílies d’alumnes. L’equip de professors implicats en el projecte va preparar tota una sèrie d’activitats molt diverses relacionades amb la figura de Leonardo da Vinci: gamificació, conferència matemàtica, conferència del cuiner Xavier Aguado, tallers de polígons i poliedres, photoshop, activitats pròpiament STEAM i visites guiades pel Museu d’Art, Museu d’Història i la Sagrada Família de Barcelona i la recepció institucional de l’Ajuntament de Girona.

Volem agrair la col·laboració d’alumnes de cicles formatius i alumnes de 4ESO i molt especialment la implicació de les famílies. Tot plegat va fer que resultés una experiència molt enriquidora  d’intercanvi lingüístic, cultural i pedagògic dins de l’aposta del nostre centre per la internacionalització.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>