Projectes del CFGS d’Automatització i Robòtica

Com a última tasca del mòdul de robòtica industrial del CFGS d’Automatització i robòtica industrial l’alumnat ha hagut d’elaborar un projecte aplicant els continguts treballats al llarg del curs. Aquí en teniu dues petites mostres.

Un projecte, elaborat per dues alumnes, en el qual se simula una estació de pintat autònoma utilitzant el simulador d’ABB RobotStudio. S’hi incorporen 4 robots, 2 tracks, 2 eixos externs i un sistema SCADA per gestionar-ne el funcionament.

Un segon projecte aplicat a un robot real on s’incorpora visió artificial. Una càmera informa el robot de la mida de la peça i el robot paletitza la peça en funció de les seves característiques.

Estació de Pintat

Robot Real amb visió

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>