Promoció de la lectura amb la Biblioteca Just M. Casero

L’Institut Narcís Xifra i Masmitjà i la Biblioteca Just M. Casero treballem conjuntament per promocionar la lectura entre els alumnes del nostre Centre. En aquesta ocasió, la biblioteca ens ha preparat un lot de llibres per fer lectura compartida amb els alumnes de 1r i 2n d’ESO. Ens fa molta il·lusió col·laborar activament amb els equipaments del nostre barri i acostar-los als joves per tal que se’ls sentin com a propis.

A 1r llegiran El peix número 14, una comèdia esbojarrada que explica la vida de l’Ellie Cruz, de 12 anys, i el seu avi, en Melvin Sagarsky, un científic que ha descobert la fórmula de l’eterna joventut. Els alumnes de 2n llegiran La invenció de l’Hugo Cabret, una proposta literària que combina diferents gèneres (il·lustració, narració…) per explicar les aventures de l’Hugo, que viu amagat a l’estació de París.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>