REFORMEM LA VOLTA!

Aquest últim trimestre l’alumnat del PTT de Vendes, oficina i atenció al públic de Girona ha portat a terme el seu Projecte Integrat, un canvi d’imatge per a La Volta!

Vam conèixer l’associació cultural La Volta (www.femlavolta.cat) situada al barri de Sant Narcís de Girona. Ens van explicar el seu projecte i la seva missió: donar suport a la professionalització de projectes culturals, artesans i artístics i, alhora, dinamitzar culturalment i econòmicament Sant Narcís.

La Volta té quatre locals a la Plaça de l’Assumpció, habilitats per acollir en residència propostes vinculades a l’art, l’artesania, el disseny i la cultura, però a aquests locals els feia falta una mica d’imatge corporativa exterior. Així que els alumnes del PTT de Vendes van dissenyar un projecte de millora que ajudaria a donar una imatge més innovadora a l’associació.

Mantenint l’essència de La Volta es van dotar de vida els rètols dels locals, així com una de les persianes que els tancaven que havia quedat malmesa pel pas del temps.  A banda d’això es va donar un toc de color i modernitat a la zona de treball i es van reciclar i repintar unes cadires que estaven en desús.

Amb la col·laboració dels alumnes del PTT de Vendes, oficina i atenció al públic La Volta ara llueix una imatge més moderna i cridanera per captar l’atenció del seu públic objectiu.

Si voleu veure més detalladament el procés de canvi ens podeu seguir al nostre compte d’Instagram @pttvendesgirona, allà trobareu un recull de fotografies de tot el projecte.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>