AULES D’EMPRENEDORIA. Scape Room. Sortir d’Òrbita

La Jornada d’Emprenedoria d’enguany ens ha fet Sortir d’òrbita per dissenyar un nou món. Un Scape Room amb tres missions que alumnes de grau superior de les famílies professionals d’Electricitat i Electrònica i d’Imatge Personal han finalitzat amb èxit.
A partir de la metodologia del Design Thinking l’alumnat ha estat capaç de generar idees creatives i innovadores tot treballant en equip. Com sempre, una experiència que ens enriqueix i ens ajuda a formar llaços interdisciplinaris! Hem d’agrair la participació de Lazzum per la gran organització en la celebració d’aquest esdeveniment.

“Taller relacionat amb activitats d’Aules d’Emprenedoria dels Fons Socials Europeus i del Ministerio de Educación”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>