Selecció Natural.Temporada Alta al Xifra.

El divendres 11 d’octubre els alumnes de 1r d’ESO vam rebre a l’actriu que ens va representar «Selecció Natural», una obra de teatre que tracta sobre l’assetjament escolar.

La Marta, protagonista de l’obra, ens va plantejar la temàtica d’una forma directa i propera a través d’un monòleg que interpel·lava als alumnes d’una forma colpidora.

Tots els alumnes van quedar encantats i van valorar molt positivament l’activitat proposada des de tutoria.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>