Sortida  a la facultat d’infermeria de la Universitat de Girona (UdG) del CFGM Cures Auxiliars d’infermeria

El dijous 11 d’abril  l‘alumnat del CFGM Cures Auxiliars d’Infermeria  va realitzar una visita a la Facultat d’Infermeria de la Universitat de Girona.

La sortida va constar de dues parts diferenciades: En la primera sessió, duta  a terme per la professora Rosa Suñer, Vicedegana de la Facultat D’infermeria, vam tractar  l’encaix de la figura del TCAI (tècnic en cures auxiliar d’infermeria) en el treball en equip amb l’infermer/a. En la segona sessió vam fer una visita als laboratoris i una explicació i pràctica de tècniques bàsiques infermeres organitzada per professorat de la Facultat.

Va ser una sortida molt profitosa i ben valorada, on l’alumnat va poder veure de primera mà la facultat de infermeria i la relació entre els TCAIS i el personal d’infermeria. Aprofitem també per agrair a la Facultat d’infermeria la possibilitat de poder fer aquesta visita, la seva dedicació i organització.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>