Sortida Alumnat 2n Batxibac a la III Journée Batxibac de la UB

El passat 28 de novembre els nostres alumnes de 2n curs de batxibac van assistir a la III Journée Batxibac a la UB ” La Francophonie: à la rencontre des cultures du monde”.

En aquesta edició les ponències van ser dedicades a les dues obres objecte d’examen de les proves externes que tindran lloc el proper mes de maig.

La professora Myriam Mallart es va fer càrrec de “L’Enfant de sable” de Tahar Ben Jelloun i Alicia Piquer els va transmetre l’expression du désir et de la douleur del llibre de Marguerite Duras “Un barrage contre le Pacifique”.

Va ser una matinée molt agradable i enriquidora on els alumnes van aconseguir un diploma d’assistència i un bagatge important per treballar les obres a classe.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>