Taller de turisme de la UdG. Cultsense

L’alumnat de 2n de batxillerat ha pogut gaudir d’un taller, realitzat per dos professors de la Facultat de Turisme de la UdG (Sílvia Aulet i Edgar Tarrés), sobre la dimensió sociocultural del turisme.

L’actitud a l’hora de visitar un lloc turístic és, de fet, un dels elements que tindrà una
repercussió important per l’experiència de viatge. En aquest sentit, l’alumnat ha pogut reflexionat sobre la seva vida com un gran viatge. S’han tractat aspectes importants a l’hora de dissenyar la vida que volen, i fer d’aquesta, un gran viatge-experiència amb valor.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>