Taller: Propostes de lectura per a l’estiu

Els alumnes de 1r i 2n d’ESO han acabat el curs, entre altres activitats, fent un darrer taller de lectura que els ha permès conèixer lectures en les quals es podran endinsar aquest estiu.

L’activitat ha començat amb un joc en el qual els estudiants han hagut d’emparellar portades, títols i arguments seguint un seguit de pistes que aquests elements contenien.

Aquesta activitat s’emmarca en el desplegament del Pla Lector de centre (PLEC) i per desenvolupar-la hem comptat amb el suport de l’Ajuntament de Girona. Esperem que hagi sigut profitosa pels alumnes i que al setembre tornin carregats d’aventures literàries!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>