Tallers d’Educació Financera

Com cada any, el departament de Formació i Orientació Laboral ha organitzat durant aquest març tallers de finances per a diferents cicles de GS i GM. Tenen per objectiu millorar l’educació financera de l’alumnat. A pesar de la pandèmia, s’ha optat per tallers presencials en grups bombolla respectant totes les mesures de seguretat. Aquests tallers, oferts per el projecte EFEC d’educació financera a les escoles de Catalunya, són impartits per voluntaris treballadors del sector econòmic i financer, aportant valor afegit als continguts revisats pel Departament d’Educació. S’han ofert els següents: – L’ECONOMIA DEL TEU DIA A DIA: per aprendre a equilibrar la balança dels propis ingressos i despeses. – ENDEUTAR-SE AMB SENY: per entendre els riscos de l’endeutament per prendre les decisions correctes.

Volem agrair la participació i l'interès de tot el voluntariat. Han sigut uns tallers molt enriquidors.
Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>