AULES D’EMPRENEDORIA. Tallers d’intraemprenedoria

El passat 27 d’octubre, L’alumnat de segon d’Higiene Bucodental i segon d’Emergències Sanitàries tarda van participar activament en uns tallers d’intraemprenedoria a la biblioteca del centre gràcies a la col·laboració de l’associació Lazzum.
En aquesta proposta formativa els/les participants van descobrir les claus de les competències emprenedores a través de la intraemprenedoria com a eina per al desenvolupament professional dins d’una organització. Desenvolupar aquestes competències emprenedores ens permet ser més competents, aportar valor diferencial i generar majors oportunitats de creixement personal i professionals dins de l’empresa.
Moltes gràcies a tot l’alumnat pel gran interés mostrat en els tallers!IKIGAI !!!

“Taller relacionat amb activitats d’Aules d’Emprenedoria dels Fons Socials Europeus i del Ministerio de Educación”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>