Una alumna de perruqueria participa al Catskills

Els dies 26 i 27 de març l’alumna de 2n curs del CFGM de Perruqueria i Cosmètica Capil·lar Génesis Vásquez, va participar als Catskills en la modalitat de Perruqueria. L’esdeveniment va tenir lloc la Fira Barcelona dins el marc del Saló Internacional Expo Beauty Barcelona

Catskills és un programa d’innovació pedagògica en què l’alumnat que hi participa ha de demostrar les seves destreses i habilitats en diferents modalitats. A més a més de ser una experiència molt enriquidora i motivadora.

El Catskills inclou entrenaments de preparació per participar a campionats i exhibicions d’àmbit català, estatal i internacional, i s’emmarca i s’inspira en les competicions Spainskills, EuroSkills i Worldskills, concebudes per impulsar i posar en valor la formació professional.

L’alumnat que participa al Catskills ha de tenir, abans de l’inici del campionat, els coneixements teòrics suficients de les especialitats professionals relacionades amb les proves. A més a més, ha de reunir les qualitats de concentració, capacitat de resoldre problemes i de treballar sota pressió.

Felicitats Génesis per la feina feta !!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>