Viatge a Malta del grup d’Emergències Sanitàries!

La setmana passada els alumnes de primer d’Emergències Sanitàries varen anar a Malta! És el segon viatge dels onze que s’han organitzat des de l’Institut Narcís Xifra en el marc del Programa d’impuls de les llengües a FP, subvencionat per la Comissió Europea. Entre altres, aquest programa preveu una estada lingüística amb formació a l’estranger i més hores lectives impartides en anglès al cicle, amb l’objectiu de fomentar la competència lingüística en anglès dels alumnes. A Malta, els alumnes van fer classes de llengua al matí i van ampliar horitzons tot coneixent un país i una cultura diferents; uns aprenentatges que els serviran per tota la vida!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>