Visita 2SLCB a l’Hº Sta. Caterina de Salt i a IDIBGI

El passat dimecres 21 de febrer del 2024, l’alumnat de 2n del Cicle de GS Laboratori Clínic i biomèdic, va visitar l’Hospital Santa Caterina de Salt, on va ser guiat per una facultativa que els va explicar els aparells del laboratori, alguns d’ells nous del darrer any.

Posteriorment va visitar l’Institut d’investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta (IDIBGI), on va ser guiat pels diferents mòduls d’investigació que disposen en les noves instal·lacions. Aquest centre fa recerca per millorar la prevenció i el tractament de les malalties i actualment tenen 246 assajos clínics actius.

Ambdues visites van ser molt interessants per l’alumnat que està acabant el cicle, ja que va veure dos tipus de laboratoris i quins aparells/metodologies treballen i quins pacients/clients hi ha en cada laboratori. Això permet escollir més clarament cap a quin tipus de laboratori voldrà acabar treballant en un futur immediat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>