Visita a la Clínica Dental del Dr. Carles Moralejo

Lúltim divendres de febrer, l’alumnat de primer d’Higiene Bucodental va participar d’una visita guiada a la Clínica dental del Dr. Carles Moralejo, a Riudellots de la Selva.

Va ser una experiència molt interessant ja que van poder observar les diferents parts d’una consulta, l’organització de l’espai, la gestió, així com el funcionament de l’aparatologia (les cadires, els aparells radiogràfics, l’escàner, etc.).

Un agraïment a l’equip de la clínica per les explicacions i pràctiques que van oferir a l’alumnat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>