Xerrada a càrrec de l’odontòloga i forense Anna Hospital

Aquest dimarts 7 de maig els alumnes de SHB han participat de la xerrada de la doctora Anna Hospital, metgessa forense i odontòloga, que compta amb una extensa experiència en la identificació de víctimes en grans catàstrofes. Ha posat de manifest la gran importància de tornar les identitats i com l’odontologia hi té un gran paper. Amb un breu repàs als protocols que la Interpol té establerts, ha ensenyat als alumnes com omplir els odontogrames, documents clau per aquesta tasca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>