Xerrada d’exalumnes al cicle de Documentació i administració sanitàries.

El passat dimecres 13/03/2024 la Rosa i l’Anna Guerra, exalumnes del Xifra, ens han visitat per fer al grup de segon del grau superior de Documentació i administració sanitàries  la “Xerrada sobre el Conjunt Mínim Bàsic de Dades (CMBD) i els Grups Relacionats amb el Diagnòstic (GRD) dels Hospital d’Aguts.

Han destacat la importància de la codificació clínica i la recollida exhaustiva de les dades assistencials en l’assignació dels GRDs (grups relacionats pel diagnòstic) als episodis d’hospitalització  i la determinació del preu de l’alta hospitalària.”

Actualment, la Rosa i l’Anna treballen a la Secretaria Tècnica de l’Hospital Josep Trueta de Girona  i al Departament de Documentació de l’Hospital Santa Caterina, respectivament.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>