XERRADA “FIRES DE SANT NARCÍS. SORTIM DE GRESCA?”

Els alumnes de 3r d’ESO, han rebut al llarg d’aquestes dues setmanes abans de les fires de Sant Narcís, una xerrada molt interessant.

En Quim, el policia municipal de Girona que ens va venir a fer la xerrada, de seguida va engrescar als alumnes amb les anècdotes i situacions que els hi explicava.

S’expliquen sobretot mesures de prevenció i seguretat viària, també de seguretat ciutadana per tal de que els joves no s’exposin a perills innecessaris en les primeres sortides nocturnes per les barraques de Fires de Girona.

Amb aquesta activitat es volen treballar els valors de prudència, autocontrol, responsabilitat i companyonia

Els objectius generals d’aquesta xerrada, proposada i demanada per l’Equip Docent de 3r d’ESO són:

• Conscienciar al grup del risc d’algunes conductes adoptades sense reflexió i de com influeixen entre ells.
  • Autoprotecció per evitar posar-se en situacions de risc.
  • Prevenir el consum d’alcohol i drogues.
  • Crear estratègies de grup en les sortides nocturnes.
  • Fomentar valors com el companyonia i l’amistat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>