XERRADA SOBRE LES CONSEQÜÈNCIES DE L’ÚS DE LES DROGUES ALS ALUMNES DE 3r ESO

Dins del projecte de tutoria que es porta al centre, els alumnes de 3r d’ESO van realitzar una xerrada-taller realitzada per la infermera Ester Sala.  Els alumnes van poder escoltar per boca d’una professional les conseqüències de l’ús i abús de les drogues, també van poder fer totes les preguntes i dubtes que els hi van sorgir.

Ha estat una xerrada molt ben valorada pels alumnes.  Des del centre volem agrair a l’Ester la seva implicació i la bona tasca que va realitzar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>