XERRADA SOBRE TÈCNIQUES D’INCLUSIÓ

Dilluns 8 d’abril a la tarda, la tècnica d’anatomia patològica Noelia Sánchez, va venir al centre a fer una xerrada per a l’alumnat del CFGS Anatomia Patològica i Citodiagnòstic. Va explicar com és el seu dia a dia a l’Hospital de Figueres, diferents protocols d’inclusió de les mostres i peces que arriben a un servei d’anatomia patològica, entre d’altres… També ens va explicar la importància de la feina dels i les tècniques d’anatomia patològica en el processament d’aquestes mostres.
Ha estat una xerrada molt interessant i profitosa per tot l’alumnat del cicle.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>