XERRADA-TALLER “EDUCACIÓ AFECTIVA I SEXUAL” PER 3R D’ESO

Durant aquesta setmana els alumnes de 3r d’ESO han estat participant en  les xerrades-taller “Prevenció de les conductes sexuals de risc: educació afectiva i sexual”

Aquesta activitat es portarà endavant en dos moments diferents del curs, al febrer, en Marc Guerra, professional de l’Equip Municipal de Promoció de la Salut (EMPSA) ens ha visitat i ens ha fet una xerrada de dues hores molt interessant.  La segona etapa d’aquesta activitat es farà a l’abril, on els alumnes visitarem el Centre Jove de Salut Integral.

En aquests tallers es treballen diferents conceptes relacionats amb la sexualitat i les relacions sexuals i afectives, com a part vital en la construcció de la identitat personal dels adolescents i joves.

Amb aquesta activitat es volen treballar els valors de relacions interpersonals, autoconeixement i gestió d’emocions i sentiments.

.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>