1r Premi Sambori de narrativa

La Clàudia Martínez Vidó, alumna de 3r d’ESO, ha guanyat el 1r Premi Sambori de narrativa escolar de la categoria de segon cicle de l’ESO. El relat guanyador, 1918. Què soc?, ens trasllada a principis del segle XX i ens posa en la pell d’un adolescent, en Miquel, que en un món encara molt encotillat pels rols de gènere i de sexe intenta ser fidel a la seva identitat i als seus sentiments.

El Premi Sambori, que organitza anualment Òmnium Cultural, té com a objectiu promoure la participació en un projecte comú d’alumnes i centres de totes les terres de parla catalana i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i els valors pedagògics de cada centre.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>