4t D’ESO I 1r DE BATXILLERAT AL FISIDABO. FÍSICA AL TIBIDABO

A Fisidabo converteixen el parc d’atraccions del TIBIDABO en el laboratori de física més divertit del món. El passat divendres 13 d’abril vam anar amb els alumnes de física i química de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat científic, i vam  gaudir d’una jornada de física fora de l’aula.

Els alumnes organitzats en grups de treball van observar, mesurar, calcular i descobrir la física que hi ha amagada darrera de diverses atraccions. Així  van veure en acció els conceptes que han aprés a classe al llarg del curs.

Abans d’anar, però, els alumnes van haver de dominar una sèrie de tècniques que els han  ajudat a dominar mètodes per a la presa de dades i a l’ús del telèfon mòbil com a eina científica.

Enllaç a la notícia d’El Punt Avui: “Atracció per la física”

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>