7es OLIMPÍADES GEOLÒGIQUES DE CATALUNYA

dibuix

El matí del divendres, 26 de febrer es va celebrar a la Facultat de Ciències la fase territorial de les comarques gironines de la 7na Olimpíada de Geologia, adreçada a estudiants de Batxillerat. Organitzada per l’AEPECT i el Centre GEOCAMB, ha comptat amb el suport els Deganat de les Facultat de Ciències, el Col·legi Oficial de Geòlegs de Catalunya, El Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, l’ Institut Geològic de Catalunya, el Geoparc de la Catalunya Central, entre d’altres.

Només a Girona hi han participat 105 estudiants procedents de 14 centres educatius de la demarcació. Del nostre centre són 7 els alumnes participants que pertanyen a 1r de Batxillerat de Geologia i, de 2n de batxillerat, de Ciències la de la Terra i del Medi Ambient.

Un cop feta la prova vam poder assistir a la conferència a càrrec de: Dr. David Brusi (professor de la Universitat de Girona i actual president de la AEPECT, amb el títol Set històries Geològiques de Girona).

Tot i que els nostres alumnes no van obtenir cap premi, van fer un bon paper (el 1r va quedar 30a posició de 105 participants).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>