ALUMNES DE L’AULA D’ACOLLIDA REPRESENTEN “VERITAT I FALSEDAT”

Els alumnes de l'aula d'acollida del nostre institut, van representar el conte "Veritat i Falsedat".
Es tracta d'una activitat dintre del programa Arrelarreu  contes, que és un programa que ofereix Òmnium, juntament amb voluntaris del Galliner.
Aquest any, els nostres alumnes, han comptat amb la increïble col·laboració dels integrants de la companyia "El pot Petit".  Dirigits a les aules d'acollida per fer del català, la llengua vehicular
en altres àmbits més lúdics.

La representació d'aquest dimecres 22 de març va ser un èxit, fins i tot una nena del públic els va venir a dir que "el conte no m'ha agradat, m'ha encantat".

La nostra enhorabona a tots els alumnes de l'aula d'acollida del Narcís Xifra.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>